دهم خرداد برای شیائومی روز مهمی بود چراکه این سازنده از 3 گوشی پرچمدار تازه پرده برداشت و همچنین تازه‌ترین مچ‌بند هوشمندش را هم تحت عنوان  می بند 3 رسما معرفی کرد. این مچ بند هوشمند صفحه نمایش OLED بزرگ‌تری دارد و در کنار باتری قدرتمندتر و بزرگ‌تر همچنین از طراحی نوین بهره می‌برد. حالا که مدتی از عرضه آن می‌گذرد، به نظر می‌رسد که مشتریان و کاربران این گجت هوشمند هم با این تغییرات موافق بوده‌اند.

وانگ شیانگ، قائم مقام ارشد شیائومی، در توییتر خود اعلام کرد که این سازنده موفق شده است حدودا 1 میلیون دستگاه از مچ بند هوشمند Mi Band 3 را ظرف مدت تنها 17 روز به برساند.

مچ بند هوشمند Mi Band 3 شیائومی حدودا 25 دلار قیمت دارد و ابتدا تنها در نسخه مشکی به بازار راه یافت. گاه‌های رسمی شیائومی از روز گذشته نسخه‌های بیشتری از این محصول دیجیتالی پرطرفدار را در رنگ‌های تازه مانند نارنجی تیره و آبی نفتی در دسترس کاربران قرار داده‌اند. این بندهای رنگی تازه هرکدام 3 دلار قیمت دارند.

گفته می‌شود که بند پلاستیکی مچ بند هوشمند Mi Band 3 پیش از معرفی مورد آزمایش قرار گرفته و حدودا 2000 بار باز و بسته شده است تا میزان مقاومتش تأیید شود. این گجت هوشمند همچنین مجوز IP68 دریافت کرده است و قادر خواهید بود با آن شنا کنید.

مچ بند هوشمند Mi Band 3 به گونه‌ای برنامه ریزی نشده است که اطلاعات تفصیلی و جزئیات فعالیت‌های ورزشی شما را به نمایش بگذارد اما به ساعت، گام شمار، حسگر پایش ضربان قلب و بلوتوث مجهز شده است و می‌تواند نوتیفیکیشن‌های مربوط به اپلیکیشن‌های گوشی و تماس‌های ورودی را به کاربر اعلام کند.


difiweb هوشمند ,band ,حدودا ,شیائومی ,تازه ,دلار قیمت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

معرفی کالا بلیط چارتر مشهد تهران دلنوشته اخبار فروش دستگاههای تصفیه هوا*خرید دستگاههای تصفیه کننده ی هوا*خرید و فروش تصفیه ی هوا*تنفس سالم*هوای پاک* هوای سالم *آلودگی هوا BLOGDANMAX خانه آرا karencnc